Spleetogen en loempia's - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Linda Peters - WaarBenJij.nu Spleetogen en loempia's - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Linda Peters - WaarBenJij.nu

Spleetogen en loempia's

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 April 2012 | Vietnam, Can Tho

Hallo allemaal,
Hoe gaat het daar?
Een hele fijne Koninginnedag, maak er een mooi feestje van dan doen wij dat ook;) Het is ook weer tijd voor een verhaal uit het mooie Azië. We zijn inmiddels in Vietnam en het is hier heel mooi. De mensen hebben spleetoogjes, de kindjes zijn een beetje gezet en de loempia's smaken goed. (Vinden de kindjes vast ook.) Zeker met dat chili sausje erover heen! Hè lies:)

Nou ik hoop dat jullie het nog even uithouden, maar over 5 weken strijk ik weer neer in het altijd sensationele Hol-land. Gezellig!

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn verhaal. Het was een hele klus om hem in elkaar te zetten, tot spreeks maar weer. Kusjes en een dikke knuffel voor de liefste opa en oma die stiekem op visite kwamen om te skypen!

• 30 April 2012 - 06:41

Jose En Sten:

Aaaaah wat leuk dat opa en oma kwamen skypen!! Ik heb er wel ff een uurtje voor uit getrokken om dit verhaal te lezen...haha maar ook dit korte verhaal is leuk hoor! Geniet nog van de laatste 5 weekjes! Liefs jose en natuurlijk weer een dikke kus van Sten!!

• 30 April 2012 - 08:31

Tineke En Dik Uit Hu:

Hoi wat een leuk verhaal weer kort en krachtig en de foto van jullie is super lekker in het oranje jullie ook veel plezier vandaag maar dat zal wel lukken zo te zien tot gauw weer havefun dikke knuffel ons xx

• 30 April 2012 - 09:39

Fam. Hubers Uut H:

Lin, nog veel plezier daar en geniet nog de laatste weken.

Gr,

Wilbert, Helma, Nikki, Lieke en Isa

• 30 April 2012 - 18:39

Dorien En De Rest:

Je gaat toch nog niet aftellen?? Genieten moet je, zeker nog 5 weken !
    Héél veel plezier nog samen.

• 01 Mei 2012 - 08:04

Diede &jort:

Mooi om te weten dat alles goed gaat, de laatste 5 weken nog heel veel plezier en succes! Koninginnen dag is geslaagd hoor! Hahah !:)
    dikke kus en knuffel xxxxxx

• 01 Mei 2012 - 08:14

Je Liefste Neefje:

Hee Linda, heel erg fijn dat alles goed is !, Koninginnedag was heel erg leuk! Ik genoot er erg van, ik mis je heel erg maar toen op Skype, even een teken van leven :D, doe de groetjes aan de andere, en aan jouw. Veel succes nog voor de laatste loodjes ! (L)

• 01 Mei 2012 - 09:45

Daisy:

Hoi Linda
    Nog maar 5 weken, dat wordt aftellen! Maar zeker weten dat er hier een paar heeeel blij zijn als je er weer bent! We hoorden van je vader dat je had gedoken en dat je er erg van had genoten. Geniet ook nog van de laatste weken. Fijn om steeds te lezen hoe het met je gaat.
    Heel veel groetjes Gio, Daisy en de kids

• 02 Mei 2012 - 07:01

Linda:

Nog lekker 5 weken vakantie voor jou en Lisan!! Lekker!!
    Geniet van de loempia's!